Home » Darmowe

Darmowe

Little Boat River Rush – motorówką w nieskończoność

lol

Little Boat River Rush to gra od Happymagenta, która potrafi wkręcić na naprawdę długo. Co prawda jest podobna do znanych nam runnerów ze względu na możliwości ulepszania poszczególnych power-upów i achievementsy, jednak tutaj główną rolę odgrywa ...

Czytaj Dalej »

Gravity Blocks – udowodnij że masz wysokie IQ

gra

Gravity Blocks to fajna gra logiczna, w której zdecydowanie można popisać się swoim poziomem IQ. Co więcej – jeżeli się nim nie popiszemy, nie przejdziemy w ogóle dalej. Zamiast punktów zbieramy w grze IQ. Dodatkowymi, ...

Czytaj Dalej »

Trial Xtreme 2 – zimowa jazda na dwóch kółkach

sss

W Trial Xtreme 2  od Deemedya wcielamy się w rolę motocyklisty jeżdżącego po wszelkich możliwych wertepach. Mimo nieidealnej grafiki, byłam grą zachwycona – sterowanie w niej odbywało się naprawdę ciekawie – gracz miał wielki wpływ na ustawienie ...

Czytaj Dalej »

Tiki Towers – budowanie konstrukcji dla małp z owsikami w zadkach

toq

Tiki Towers to ciekawa gra logiczna, w której zajmujemy się dopieszczaniem miejsc zamieszkiwanych przez małpy. W większości przypadków musimy wykazać się zdolnościami architektonicznymi i pomysłowością, by zwierzęta nie spadły w przepaść z naszego mostu, czy ...

Czytaj Dalej »

Pencil Blade – komuś tu się bardzo spodobało Fruit Ninja…

raz

Nie wszyscy twórcy gier mogą się pochwalić pomysłowością. Patrząc na Pencil Blade szkoda mi trochę studia UITDEV z jednego tylko powodu: miało naprawdę fajny zamysł i fantazję, a oberwie mu się za zbyt mocne ,,zaczerpnięcie” z Fruit Ninja. ...

Czytaj Dalej »

Farm Town – życie na farmie na Windows Phone

9d044f83-8632-45b5-a346-1dda230f6d50

W Farm Town wcielamy się w rolę farmera, którego zadaniem jest dostanie się na pierwsze miejsce najlepszych farmerów w kraju. Do pomocy otrzymujemy Jima, który pokazuje nam tajniki produkcji. Gra co prawda nie może się równać ...

Czytaj Dalej »

American Truck – wykonuj zlecenia i zgarniaj kasę

uno

Macie ochotę na małą przejażdżkę samochodem dostawczym? Pobierzcie na swoje smartfony American Truck od InvisibleOwl i cieszcie się coraz większymi zleceniami. Gra z tego wpisu to symulator auta dostawczego. W każdym poziomie mamy do wykonania misję za ...

Czytaj Dalej »

Frozen Equilibrium – łamigłówka dla lubiących wyzwania

game

Jeżeli macie ochotę na interesującą łamigłówkę, przyjrzyjcie się bliżej Frozen Equilibrium. Aplikacja studia Suricatum to prosta a jednocześnie wymagająca gra logiczna, która dostępna jest w iOS-owskim sklepie za darmo. Czy warto ją w ogóle pobierać? Odpowiedź na ...

Czytaj Dalej »

Milo & Me – gdzie jest Cody?

mil

Fabuła gry jest smutna i przerażająca. Chłopiec na podwórku bawi się z psem. Rzuca mu kość, a pupil biegnie i łapie ją w pysk. W pewnej chwili zrywa się wiatr i zwierzę zostaje porwane. Chłopiec ...

Czytaj Dalej »

AppSale – promocje w AppStore #87

appsale

Witajcie w 87 odcinku cyklu AppSale. W tym wpisie znajdziecie cztery propozycje, które moim zdaniem zasługują na uwagę. Jeżeli nie chcecie wydawać nawet jednego dolara na gry, koniecznie pospieszcie się z pobieraniem dzisiejszych aplikacji. Dzięki ...

Czytaj Dalej »