Home » Android » Gry na Androida

Gry na Androida

Divey Jones – nurkuj w poszukiwaniu skarbów ukrytych w oceanie

lol

W tym wpisie przedstawię Wam Divey Jones – grę od Zygobot, w której wcielamy się w rolę nurka. Pożywieniem dla płuc bohatera jest powietrze zamknięte w bańkach. Pod wodą jedynym wyjściem na przetrwanie jest łapanie okrągłych ...

Czytaj Dalej »

Die For Metal Again – psychodeliczna gra o pewnym metalowcu

sie

Die For Metal Again to jedna z jednocześnie ciekawszych i najdziwniejszych produkcji, z jakimi miałam do czynienia. Główny bohater (zatwardziały metalowiec) pewnego dnia umiera własnie przez swoją muzykę (zbyt głośne włączenie muzyki spowodowało rozsadzenie głowy). ...

Czytaj Dalej »

Gravity Blocks – udowodnij że masz wysokie IQ

gra

Gravity Blocks to fajna gra logiczna, w której zdecydowanie można popisać się swoim poziomem IQ. Co więcej – jeżeli się nim nie popiszemy, nie przejdziemy w ogóle dalej. Zamiast punktów zbieramy w grze IQ. Dodatkowymi, ...

Czytaj Dalej »

Pencil Blade – komuś tu się bardzo spodobało Fruit Ninja…

raz

Nie wszyscy twórcy gier mogą się pochwalić pomysłowością. Patrząc na Pencil Blade szkoda mi trochę studia UITDEV z jednego tylko powodu: miało naprawdę fajny zamysł i fantazję, a oberwie mu się za zbyt mocne ,,zaczerpnięcie” z Fruit Ninja. ...

Czytaj Dalej »

Androidowe Okazje, czyli przeceny w Google Play #44

androidowe

Witajcie! Przed nami czterdziesty czwarty (Adam Mickiewicz prawdopodobnie byłby załamany) odcinek naszego promocyjnego cyklu Androidowe Okazje. Do końca wakacji pozostały dwa tygodnie, co oznacza, że najwyższy czas udać się na zasłużony wypoczynek. Jeśli już takowy ...

Czytaj Dalej »

Re-Volt Classic – przenieś się do czasów dzieciństwa i pobaw się wyścigówką

re

Re-Volt Classic to klasyka sama w sobie. Jeżeli chcecie się cofnąć do czasów dzieciństwa kiedy to największą frajdą było sterowanie samochodami na baterie, z pewnością będziecie zadowoleni z produkcji studia Big Bit. Akcja gry toczy się ...

Czytaj Dalej »

Shadow Kings – krasnoludy i elfy kontra siły cienia

aa

Shadow Kings to bardzo fajna gra strategiczna, która dostępna jest w języku polskim. Celem stratega jest rozbudowanie miasta, atakowanie wrogów, przejmowanie ich terytoriów, oraz bronienie się przed nieprzyjaciółmi. Rozwinięty wywiad i sojusze umożliwiają fantastyczną zabawę ...

Czytaj Dalej »

Bloo Kid 2 – pomóż pikselowemu tacie w odzyskaniu dziecka

wo

Fabuła gry jest krótka i jednocześnie bardzo smutna. Pikselowa para – niebieski pan i różowa pani, wybrali się na spacer z maleństwem. Traf chciał, że wielkie smoczysko nadleciało nie wiadomo skąd i porwało dziecko. Dzielny ...

Czytaj Dalej »

Epoch.2 – postapokaliptyczna walka robotów

eo

Księżniczka Amelia powróciła, a wraz z nią gra Epoch 2. Co prawda kobieta już nie szuka wybawcy jak w poprzedniej części, lecz wciela się w rolę przywódczyni zamkniętej w specjalnej komorze. Jako że sama nie ...

Czytaj Dalej »

Island Experiment – zbieraj fanty i odkrywaj kolejne części wyspy

le

Fabuła gry jest dość okrojona, lecz dowiadujemy się w niej, że grupka szalonych naukowców postanowiła przeprowadzić niebezpieczny eksperyment na jednej z wysp. Jak to ma się do praktyki? Naukowcy to grupa przyjaciół, która penetruje zarośniętą wyspę ...

Czytaj Dalej »