Jakiś czas temu na łamach naszego blogu mogliście przeczytać opis gry „Alchemy”. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że nie wszyscy z Was lubią korzystać z aplikacji pozbawionych jakiejkolwiek oprawy graficznej. Dlatego właśnie postanowiliśmy dzisiaj – specjalnie dla tych wybrednych graczy – zrecenzować produkcję „Elemental”, w której znów będziecie musieli stworzyć coś z niczego, lecz tym razem w o wiele ładniejszym środowisku graficznym.
We wstępie do tego wpisu wspomnieliśmy grę „Alchemy”. Warto już jednak na początku zaznaczyć, że ładna oprawa graficzna nie jest jedynym elementem, który odróżnia aplikację „Elemental” od produkcji stworzonej przez Andrey’a 'Zeda’ Zaikina. No ale o tym w dalszej części tego wpisu. Najpierw zajmiemy się samymi regułami gry, które do najłatwiejszych na pewno nie należą.
Zadanie gracza w „Elemental” polega na łączeniu ze sobą różnych składników. Do dyspozycji zostają oddane podstawowe żywioły, a cała sztuka polega na tym, by tworzyć z nich nowe produkty. Jest jednak jedno „ale”. Jeden żywioł może być użyty zaledwie raz w kolumnie i wierszu, co przypomina w pewnym sensie znaną logiczną grę Sudoku.
Co ciekawe, w aplikacji studia Vostu poza standardowym trybem gry istnieje też „Survival Mode”. Tutaj naszym celem jest wykorzystanie wszystkich elementów występujących na planszy. Utrudnienie polega natomiast na tym, że musimy zrealizować cel przed upływem określonego czasu.
Warto napisać także o tym, że w opisywanej przez nas grze istnieje możliwość zapisywania najlepszych wyników i porównywania ich z osiągnięciami naszych znajomych. Wprawdzie Open Feint nie jest żadną nowością w grach mobilnych, lecz na pewno brakowało go we wspomnianym już przez nas „Alchemy”.
Oczywiście, „Elemental” jest do pobrania z Google Play zupełnie za darmo. Jeśli więc przypadła Wam do gustu aplikacja A. Zaikina, lecz brakowało Wam w niej ładnej oprawy graficznej, to chyba produkt Vostu będzie dla Was idealnym rozwiązaniem.