Home » Darmowe » Steampunk Tower – broń kopalni jak wielkiego skarbu

Steampunk Tower – broń kopalni jak wielkiego skarbu

Jeżeli przepadacie za grami z kategorii tower defense, z pewnością spodoba Wam się Steampunk Tower – aplikacja od Chillingo, w której bronimy swojej coraz to większej wieży i znajdującej się pod nią kopalni.

W trakcie zabawy przychodzi nam atakować wrogów atakujących nas zarówno z ziemi, jak i z powietrza. Wśród nich znajdą się silniejsi i mocniejsi – należy dopasować swoje oddziały do możliwości ofensywy.

Aplikacja posiada całkiem sympatyczną oprawę audiowizualną, która bazuje na brązowo-beżowych odcieniach. Przez produkcję przeprowadza nas piękna kobieta, która pomaga nam w opanowaniu podstawowych zasad. W grze będziemy musieli stoczyć około 20 bitew zróżnicowanych pod względem trudności.

Za zarobione pieniądze możemy w sklepie dla gracza kupić różnego rodzaju bronie, oraz ulepszenia. Oczywiście na początku jesteśmy ograniczeni, bo 90% amunicji jest zablokowana, lecz z czasem wszystko zaczyna się ruszać. Opis każdego rodzaju broni jest dokładny, dzięki czemu zawsze możemy przed zakupem zdecydować, czy stawiamy na szybkość wystrzału, dystans, czy poziom zniszczeń.

W grze spotkamy mikropłatności. Jeżeli zależy nam na fajnej zabawie, warto kupić trochę pieniędzy. Ja jednak obstaję przy swoim, że bez płacenia da się również fajnie pobawić.

Gra nie jest krwawa i nadaje się do pokazania młodszym użytkownikom smartfonów. Jeżeli szukacie fajnego tower defensa, polecam. Może nie jest to jakaś wyjątkowa rewelacja, ale warto wypróbować.

icon
Steampunk TowerDreamGate TOOGamesBezpłatneDownload

Jeżeli przepadacie za grami z kategorii tower defense, z pewnością spodoba Wam się Steampunk Tower – aplikacja od Chillingo, w której bronimy swojej coraz to większej wieży i znajdującej się pod nią kopalni. W trakcie zabawy przychodzi nam atakować wrogów atakujących nas zarówno z ziemi, jak i z powietrza. Wśród nich znajdą się silniejsi i mocniejsi …

Grywalność
Wykonanie
Możliwości bez mikropłatności

Fajne!

Podsumowanie: Fajny tower defense, w którym gracz ma spore możliwości rozwoju. Częste zaglądanie do laboratorium gwarantuje naprawdę ciekawe bitwy.

Ocena Użytkowników: Oceń jak pierwszy!
61

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*