Jak dobrze wiemy, aplikacje na systemy operacyjne to dla jednych rozrywka, a dla innych czysty zysk. Przekonali się o tym na własnej skórze twórcy hitu „Infinity Blade”, którzy poinformowali ostatnio, że ich przychody za dwie części popularnej gry na urządzenia z system iOS przekroczyły 30 milionów dolarów amerykańskich.
Jak czytamy w serwisie Joystiq.com, tylko najnowsza cześć „Infinity Blade” przyniosła swoim twórcom zysk w wysokości 5 milionów dolarów.
Warto jednak dodać, że druga odsłona hitu na iOS-a w AppStore pojawiła się dopiero nieco ponad miesiąc temu, więc zyski z niej będą ostatecznie pewnie zdecydowanie większe, biorąc pod uwagę chociażby fakt, że pierwsza część „Infinity Blade” na osiągnięcie 5 milionów zysku potrzebowała około dziewięćdziesiąt dni.
Główny zarządca firmy Epic Games, producenta hitów na system operacyjny iOS, zapytany o klucz do sukcesu powiedział: „Nasz sukces jasno pokazuje, że mamy w szeregach naszej firmy bardzo dużo uzdolnionych ludzi i to im zawdzięczamy takie zyski ze sprzedaży gier”.
Dr Michael Capps nie ukrywał także, że jego firma wciąż będzie produkowała gry na system oferowany przez firmę Apple.
Jeśli ktoś z Was nie miał jeszcze przyjemności zagrać w „Infinity Blade”, bez wątpienia powinien zajrzeć do AppStore. Pierwszą część gry można ściągnąć STĄD, natomiast drugą znajdziecie pod TYM linkiem.
Zachęcamy także do przeczytania naszej recenzji gry „Infinity Blade 2”, którą znajdziecie, klikając TUTAJ.