Polscy deweloperzy pracują przez całe wakacje, by po nich móc zachwycać nowymi produkcjami. Mimo że ostatnio pojawia się coraz więcej zapowiedzi gier, w gąszczu wszystkich tych informacji największą furorę robi chyba bydgoskie studio Vivid Games. To właśnie ono bowiem jakiś czas temu zaprezentowało rozgrywkę w swojej nowej aplikacji, „Real Boxing”, czyli pierwszej produkcji Made in Poland działającej na silniku Unreal Engine 3.
Przypominamy, że Unreal Engine 3 to obecnie najbardziej zaawansowany technologicznie silnik graficzny, który dodaje do gier niespotykane dotąd elementy realizmu. Choć jest on dostępny już od 2006 roku, dopiero od niedawna – z wiadomych względów – wykorzystywany jest na urządzeniach mobilnych. Właśnie dlatego jego zastosowanie w grze polskiej produkcji można nazwać pewnym krokiem naprzód aplikacji stworzonych przez naszych rodzimych programistów.
Real Boxing będzie, jak sama nazwa wskazuje, grą, w której gracz wcieli się w postać wirtualnego boksera. Nasz główny cel w produkcji Vivid Games będzie prosty – zdobyć pas najlepszego pięściarza świata. Gorzej będzie już jednak z realizacją zadania. W naszej wirtualnej karierze będziemy bowiem musieli stoczyć dziesiątki pojedynków zarówno z tymi słabszymi bokserami, jak i prawdziwymi sławami.
Dodatkowo, autorzy bokserskiej gry mobilnej z tego wpisu postanowili dodać do swojej produkcji serię różnego rodzaju mini gier. Głównie odbywać się one mają na siłowni, a polegały będą po prostu na wykonywaniu różnego rodzaju ćwiczeń, dzięki którym sterowany przez nas bokser będzie rósł w siłę.
Warto wspomnieć jeszcze o tym, że w Real Boxing będziemy mogli naszego pięściarza „wyposażać” w tatuaże. Element ten z pewnością spodoba się tym, co lubią produkcje, w których dostaje się do dyspozycji sporo opcji modyfikacji sterowanej postaci.
Vivid Games premierę swojej gry opartej na silniku Unreal Engine 3 zapowiedziało na koniec roku 2012 roku. Na chwilę obecną wszystko wskazuje na to, że Real Boxing pojawi się tylko w AppStore.