Gry mobilne każdego dnia zyskują nowych wielbicieli. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm decyduje się na tworzenie własnych produkcji w celach czysto marketingowych. W dzisiejszym wpisie chcieliśmy przedstawić naszym Czytelnikom aplikację „Szybcy i Głodni”, która powstała na zlecenie Danio, znanego w naszym kraju producenta jogurtów. Jesteście ciekawi jak słynny Mały Głód wypadł w najnowszej grze mobilnej? No to czytajcie dalej, a wszystkiego się dowiecie.
Z racji tego, że opisywana w tym wpisie produkcja należy raczej do grona niskobudżetowych, nie można spodziewać się po „Szybkich i Głodnych” jakiejś rewelacyjnej oprawy graficznej czy skomplikowanej, pełnej zagadek fabuły.
Mimo to uważamy, że tak szanowaną firmę jak Danio stać na stworzenie mobilnego produktu z więcej niż jednym poziomem gry. A Wy – podzielacie nasze zdanie? Jeżeli nie, to być może nie zawiedziecie się ani przez chwilę, testując grę od popularnego producenta jogurtów.
Zasady „Szybkich i Głodnych” należą do bardzo prostych. Zadaniem gracza w grze jest kierowanie wirtualnym samochodem oraz omijanie wszelakich przeszkód w tym, oczywiście, znanego nam wszystkim Małego Głoda. W przypadku, gdy nie uda nam się wyhamować i wpadniemy na sympatyczną postać znaną z reklam telewizyjnych, rośnie poziom w Głodomierzu, który można zniwelować dopiero po zjedzeniu…jogurtu.
I to już tak naprawdę koniec historii „Szybkich i Głodnych”, choć, oczywiście, w trakcie naszego testu zwróciliśmy uwagę na jeszcze jeszcze jeden ważny element w opisywanej produkcji, a mianowicie ranking graczy, który pozwala nam sprawdzać swoje wyniki z osiągnięciami innych ludzi, grających w aplikację.
Oczywiście, sama gra od firmy Danio, z racji tego że jest formą reklamy, można pobrać z AppStore zupełnie za darmo.