Logo Quizów jest cała masa zarówno w sklepie AppStore, jak i w Google Play. Postarałam się znaleźć taką produkcję, która będzie porządnie wykonana i rozbudowana. Znalazłam grę studia Jinfra, przez którą przeprowadza nas wojownik Ninja. Logo Quiz to sposób na sprawdzenie swojej wiedzy z zakresu logotypów znanych marek, oraz spędzenie wolnego czasu w rozwijającej zabawie.
Aplikacja podzielona jest na 10 leveli. W każdym z nich znajdziecie 16 logotypów znanych i mniej znanych marek, które musicie odgadnąć, aby móc przejść do kolejnego wyzwania. Wystarczy kliknąć na znak, aby przejść do okienka z literkami do wypełnienia.
Uzupełnianie pól odbywa się w podobny sposób do Scrabble. Na ekranie widnieją klocki z literkami, które musimy przeciągnąć w odpowiednie miejsca na planszy. Zawsze mamy wyznaczoną ilość znaków. Jeżeli hasłem jest ,,Lego”, będziemy widzieć cztery puste miejsca na klocki. Liter jest oczywiście dużo więcej. Nie dysponujemy całą klawiaturą, lecz dwoma rzędami literek, dzięki czemu zabawa jest trochę łatwiejsza.
Jeżeli mamy problem z odgadnięciem hasła, możemy poprosić wojownika o podanie podpowiedzi. Pierwszą podpowiedzią jest literka, później mamy okazję na wykorzystanie śnieżynki, która wyrzuci z zapasu liter te, które nie będą nam potrzebne. Drogą prób i błędów możemy dojść do prawidłowego rozwiązania.
W aplikacji znajdziecie 160 logotypów. Jeżeli uda Wam się je wszystkie odgadnąć, będziecie moimi mistrzami. Ja miałam problem już w pierwszym etapie. Utknęłam na 14/16. Wierzę, że Wam pójdzie lepiej :)
Mogę Was zapewnić, że opisywany Logo Quiz jest jednym z najlepszych przedstawicieli swojego ,,gatunku”. Co prawda jeżeli wyczerpiemy wszystkie podpowiedzi, kolejne będą nas kosztować kilka dolarów, ale za to po każdym awansie do następnego etapu otrzymujemy 5 hintów dodatkowo. Uważam również, że osoba, która skusi się na taką aplikację, będzie znała większość z podanych logotypów i nie będzie jej potrzebna pomoc. Zawsze pomocną ręką służy Wikipedia ;)
Polecam wszystkim, którzy znają się na markowych ubraniach, autach, grach, zabawach, czy witrynach. Mała podpowiedź do pierwszego levelu: Lego, Ray Ban, Cannon, PayPal, Reebok, British Airways, You Tube, Amazon, Hard Rock, Fila, Twitter, CNN, Nike, Microsoft, Master Card, Ebay.