TwoDots to nowość w iOS-owskim sklepie. Biorąc udział w zabawie, możemy zaprosić do gry znajomych za pomocą portali społecznościowych, co jest świetnym wyjściem dla osób, które nie lubią grać w pojedynkę.
Na start otrzymujemy 5 żyć. Jedno niepowodzenie w levelu skutkuje utratą serduszka, które jednak wraca do swojego stanu po odczekaniu kilku minut. Póki co, autorzy (studio Betaworks One), przygotowali dla swoich użytkowników 85 poziomów, lecz obiecują, że systematycznie będą pracować nad kolejnymi.
Na początku gry spotykamy się w zabawnym tutorialem, który zmusza nas do samodzielnego myślenia nad zasadami gry. Okazuje się, że naszym celem jest łączenie kulek w takim samym kolorze w pionie, bądź poziomie. W określonej ilości ruchów, musimy wyczyścić planszę z zalegających obiektów. Przed rozpoczęciem gry, na ekranie widoczna jest nasza misja.
Za każdy poziom możemy uzyskać maksymalnie 3 gwiazdki. Swoim wynikiem dzielimy się ze znajomymi za pomocą Facebooka, bądź omijamy ten rytuał i przechodzimy do następnego wyzwania.
Jeżeli zbijemy kulki w taki sposób, że nie będziemy mieć możliwości następnego ruchu, automatycznie plansza zostanie pomieszana, a my uzyskamy dodatkowe opcje ruchu. Im dalej uda nam się zabrnąć, tym trudniejsze zadania będą stawiać przed nami autorzy. Przede wszystkim ruchy zostaną ograniczone, a nasze szanowne kulki ustawione tak, byśmy nie mogli połączyć zbyt dużej ilości jednorazowo.
Poza świetnymi odczuciami słuchowymi, bardzo miło patrzyło mi się na ekran. Oprawa graficzna jest klarowna i jednocześnie uspokajająca. Zaskoczyło mnie wibrowanie telefonu, kiedy wykonałam jakąś magiczną sztuczkę. Okazało się, że jeżeli połączymy obiekty w zamkniętą figurę – na przykład kwadrat, otrzymujemy dodatkowe punkty i wygląd naszego ekranu diametralnie się zmienia.
Bonusy w grze się zdarzają. Na początku są darmowe, lecz z czasem jesteśmy zachęcani do zakupienia dodatkowych ruchów, czy innych. Świetnie można się bawić bez płacenia, więc polecam wszystkim fanom logicznych produkcji.