Serce i Rozum 2 – popularne maskotki jadą na mistrzostwa

Postaci Serca i Rozumu kojarzy zapewne większość z Was, bowiem reklamy telewizyjne z nimi w roli głównej należą chyba do najlepszych, jakie w ostatnim czasie udało się komuś stworzyć. Mimo że wspomniane przez nas maskotki są przede wszystkim gwiazdami szklanego ekranu, jakiś czas temu pojawiła się już druga część gry mobilnej z ich udziałem. Tym razem wykreowani przez Telekomunikację Polską bohaterowie wyruszają na mistrzostwa Europy i po raz kolejny już robią to w naprawdę świetnym stylu.

Pierwszą część smartfonowej gry z Sercem i Rozumem opisywaliśmy dla Was już kilka ładnych miesięcy temu. W tamtym wpisie nie szczędziliśmy słów pochwały w kierunku programistów, którzy stworzyli grę z naszymi telewizyjnymi gwiazdami i tym razem będzie podobnie, bo kolejna aplikacja od Orange (TP połączyło się z Orange) przygotowana, według nas, została w bardzo profesjonalny sposób i niewiele można jej zarzucić. Zresztą za chwilę postaramy się Wam tego dowieść, by nie było jakichkolwiek wątpliwości.

Warto już na samym początku zauważyć, iż druga część gry „Serce i Rozum” wcale nie jest całkowitym klonem swojej poprzedniej wersji. Mimo że w „dwójce” pojawiają się plansze, w których znów naszym zadaniem jest skakanie, strzelanie do przeciwników i znalezienie specjalnego klucza, główna rozgrywka jest w grach z maskotkami TP absolutną nowością, a związana jest z popularnym w tym miesiącu sportem, czyli piłką nożną.

Ogólnie rzecz biorąc, w przeważającej części poziomów nasze zadanie polega nie umieszczeniu piłki w siatce bramki. Żeby jednak nie było tak łatwo, drogę naszemu napastnikowi (Serce albo Rozum) zagradzają różnego rodzaju przedmioty. Musimy zatem najpierw usunąć możliwie jak najwięcej przeszkód, a następnie dopiero myśleć o zdobywaniu bramki. Oczywiście liczba dostępnych piłek w danym levelu jest ograniczona, co znacząco utrudnia rozgrywkę.

Jak widzicie na zamieszczonym przez nas screenie, cała fabuła „Serca i Rozumu 2” związana jest bezpośrednio z Euro 2012 (w końcu Orange to sponsor techniczny tej imprezy). Właśnie dlatego w grze zmieniono nieco oprawę graficzną, pozwalającą nam na sterowanie sympatycznymi postaciami na kilku miejscach związanych z największą w tym roku imprezą piłkarską. Mowa tu przede wszystkim o stadionach, na których wykonuje się misje specjalne.

Na koniec warto jeszcze napisać zdanie o zmienionych powiedzonkach maskotek. Różnego rodzaju docinki i anegdoty są tak naprawdę tym, co sprawiają w „Serce i Rozum” największą frajdę nie tylko nam, ale także młodszym użytkownikom smartfonów. Bardzo dobrze więc, że Orange postanowiło zmienić zdania wypowiadane przez bohaterów ich reklam. Dzięki temu podczas gry nie jest nudno ani monotonnie ;)

Euro-przygodę Serca i Rozumu znajdziecie w Google Play. Gra jest, oczywiście, darmowa.

Zakłady bukmacherskie

Back to top button