Firma Sony rozpoczęła właśnie kampanię reklamową swojego najnowszego smartfona, Xperii P. Z tej okazji na Facebooku, na polskim fanpage’u japońskiego producenta gadżetów technologicznych, został zorganizowany konkurs, w którym dosłownie każdy ma szansę wygrać „telefon, który powstał, by lśnić”.
Sony Xperia P to pierwszy smartfon z wyświetlaczem pracującym dzięki technologi White Magic, pozwalającej użytkownikowi telefonu cieszyć się jasnością ekranu, która nie ma większego wpływu na szybsze zużycie baterii. Poza tym najmłodsze multimedialne dziecko japońskiego giganta branży technologicznej reklamowane jest w sieci jako urządzenie z dwurdzeniowym procesorem oraz świetnym aparatem 8 MP (możliwość nagrywania filmów Full HD).
Mimo że opisywanego w tym wpisie telefonu nie ma na razie na pólkach sklepowych, wiadomo już, iż będzie on kosztował około 1700 złotych, czyli prawie tyle samo, co flagowy produkt Samsunga – smartfon Galaxy S II. Dla tych, co nie są do końca przekonani do „technologicznych dzieł” Sony’ego przygotowano konkurs, w którym można wygrać Xperię P.
„Nie chcemy być postrzegani tylko, jako producenci smartfonów – zależy nam na inspirowaniu naszych fanów. Ważne jest dla nas to, w jaki sposób korzystamy ze smartfonu i jakie nowe możliwości on nam daje. Dlatego nie ograniczamy wyobraźni uczestników, interpretacje tego, co znajduje się we wnętrzu Xperia P, są dowolne. Zapraszamy do zabawy!” – powiedziała Agnieszka Jaśkiewicz, szefowa marketingu Sony Mobile Communications Polska.
Zasady opisywanego przez nas konkursu są bardzo proste. Aby wziąć w nim udział, należy jedynie odwiedzić fanpage Sony’ego Facebooku i za pomocą specjalnej aplikacji stworzyć inspirującą pracę. Swoje propozycje można zgłaszać do 6 maja. Następnie zbierze się specjalne jury, które wyznaczy 10 finalistów walczących o głosy użytkowników Facebooka.
Zwycięzcami zostaną autorzy trzech najlepszych prac.