Zastanawialiście się kiedyś, ile papieru należy zmarnować, by wydrukować tygodniową ofertę promocyjną jakiegoś hipermarketu? A może po prostu – bez względu na sprawy związane z ekologią – pomału zaczynają denerwować Was gazetki reklamowe w skrzynkach pocztowych i zastanawiacie się, kiedy wreszcie nadejdą czasy e-reklam? Nie wiemy, na które pytanie odpowiedzieliście twierdząco, lecz jeśli tak zrobiliście, to zachęcamy Was do przeczytania tego wpisu, w którym przybliżymy cechy ekologicznej aplikacji „Mobilna Ulotka”.
Nie należę do osób przesadzających z miłością do Matki Natury. Oczywiście, jeśli tylko mam taką możliwość, staram się segregować odpady, ale większego zaangażowania w te sprawy raczej nie chcę okazywać, bowiem są od tego różnego rodzaju organizacje.
Choć, jak już wspomniałem, nie zaliczam się do jakichś wielkich miłośników ekologii, bardzo denerwuje mnie marnotrawstwo papieru spowodowane produkcją ulotek reklamowych różnych sklepów czy firm. Dlatego właśnie postanowiłem przedstawić „Mobilną Ulotkę”, dzięki której – być może – nasi Czytelnicy zaczną zostawiać papierowe wersje reklam na skrzynkach pocztowych i tym samym pokażą sklepom, że wolą przeglądać promocje w nowoczesnej, to jest elektronicznej, formie.
Opisywany w tym wpisie program to nic innego jak aplikacja, w której można znaleźć aktualne gazetki reklamowe większości najpopularniejszych sieci sklepów w naszym kraju. Do wyboru mamy takie markety/hipermarkety, jak: Tesco, Real, Auchan, Żabka, RTV Euro AGD oraz kilka innych.
Co bardzo ważne, „Mobilna Ulotka” pracuje w trybie offline (za wyjątkiem momentu pobierania reklam), a więc promocje z różnych sklepów możemy przeglądać w najbardziej dogodnym dla nas miejscu.
Na pewno należy też wspomnieć o tym, że program od DirectSolutions staje się coraz popularniejszy, co sprawia, że z biegiem czasu będziemy mogli w nim, najprawdopodobniej, znaleźć jeszcze większą liczbę gazetek reklamowych.
„Mobilna Ulotka” dostępna jest zarówno w AppStore, jak i Android Markecie. W obu tych przypadkach program jest bezpłatny.