Polskie studio Vivid Games postanowiło zapowiedzieć swoją kolejną produkcję. Podobnie jak Real Boxing, Godfire: Rise of Prometheus będzie niezwykle zaawansowaną produkcją pod względem audiowizualnym. Co jeszcze będzie oferowała graczom? Po szczegóły zapraszamy do pozostałej części wpisu.
Godfire: Rise of Prometheus będzie grą akcji posiadającą elementy typowej przygodówki. Będziemy mieli w niej szansę wcielić się w jednego z bohaterów greckiej mitologii – Prometeusza. Nasze zadanie, jak pewnie się już domyślacie, będzie polegało na zabraniu ognia bogów z Olimpu i przekazanie go zwykłym śmiertelnikom.
Na naszej drodze czyhać będzie ogromna ilość różnego rodzaju stworów. Jak przystało na produkcję inspirowaną mitologią, w Godfire: Rise of Prometheus znajdziemy cyklopy, olbrzymy i dużo więcej niekoniecznie przyjaźnie nastawionych „atrakcji”.
Poza samym niszczeniem rywali, Vivid Games zapowiedziało, że w ich najnowszej produkcji przyjdzie nam także rozwiązywać zagadki. Będzie to swego rodzaju odskocznia od ciągłego „cięcia” napotykanych przez nas wrogów.
Polskie studio chce zrobić wszystko, by Godfire: Rise of Prometheus było kojarzone nie tylko z dobrą rozgrywką, lecz również oprawą graficzną. Właśnie dlatego do projektu zatrudniło osoby z Platige Image, studia, które może pochwalić się nominacją do Oscara za efekty.
Nasza rodzima apka opowiadająca o przygodach Prometeusza pojawi się w Google Play i AppStore w 2014 roku. Póki co, nie wiadomo, ile będzie kosztować. Jak Wam się podoba sam pomysł na grę? Czekamy na opinie! :)