Home » Darmowe » Logos Quiz Game – wielki test z logotypów znanych marek

Logos Quiz Game – wielki test z logotypów znanych marek

Młodzi chłopcy bardzo często są wypytywani przez tatusiów o logotypy znanych marek samochodów. W końcu żaden mężczyzna nie może sobie pozwolić na to, by jego syn nie wiedział jak wygląda znaczek BMW czy Audi. Nieco mniej logotypami zajmują się dziewczynki, choć one również często bez problemu rozpoznają logo z pudełek po lalkach Barbie czy reklamówek ze sklepów, w których mama często robi zakupy. Mimo że lata mijają, a my nie jesteśmy już młodzi, postanowiliśmy ostatnio przeprowadzić w redakcji mały quiz dotyczący światowych marek. W organizacji tego mini-turnieju pomogła nam aplikacja Logos Quiz Game, o której będziecie mogli dowiedzieć się więcej z dalszej części tego wpisu.

Zasad gry opisywanej w tym wpisie nie trzeba długo tłumaczyć. Każdy poziom w Logos Quiz Game składa się z konkretnej liczby logotypów. Po naciśnięciu na jeden z nich, pojawia nam się na ekranie klawiatura, za pomocą której musimy wpisać nazwę firmy, kojarzącej nam się z danym logo. I tak aż do końca planszy i odgadnięcia wszystkich, prawie 600 marek (imponująca liczba, prawda?)!

Oczywiście, autorzy programu pomyśleli o sytuacji, w której całkowicie nie możemy skojarzyć jakiegoś logotypu. Wówczas przydaje się system podpowiedzi aktywowany wraz z trzema prawidłowo udzielonymi przez nas odpowiedziami.

Do dyspozycji mamy trzy rodzaje podpowiedzi: nazwiska założycieli danej firmy, liczba liter w nazwie marki oraz swego rodzaju „telefon do przyjaciela” z Twittera bądź Facebooka.

Mimo że pomysł na aplikację jest wręcz banalny, musimy przyznać, że spędziliśmy przed Logos Quiz Game sporo czasu, zupełnie zapominając o otaczającej nas rzeczywistości.

Aha, na koniec jeszcze jedna uwaga. Jeśli po kilku minutach grania w grę od AticoD, zaczniecie w Waszych domach (a także galeriach handlowych) zwracać uwagę na logotypy różnych marek, nie martwcie się – to zupełnie normalna reakcja, naprawdę! ;)

Logos Quiz Game  można pobrać z AppStore zupełnie za darmo. Niestety, w trakcie gry wyświetlają się reklamy, które na początku nieco przeszkadzają w wygodnym korzystaniu z głównych zasobów programu (na szczęście człowiek potrafi się szybko przystosowywać).