Home » Darmowe » Icetris – refleks to ważna sprawa!

Icetris – refleks to ważna sprawa!

W tym wpisie zajmiemy się aplikacją polskiego twórcy Tenkai. Icetris to teoretycznie prosta gra zręcznościowa, ćwicząca refleks zawodnika. Po krótkiej chwili okazuje się, że pozory mylą i przed naszymi oczami ukazuje się naprawdę trudne zadanie!

wqef2f2

Są takie gry, które mimo swojego minimalistycznego wyglądu wywołują uśmiech na twarzy. W przypadku Icetris mamy do czynienia nie tylko z minimalizmem, lecz także z wstawką retro. Plansze w aplikacji są bowiem w dużej mierze pikselowe i wyrwane jakby ze starego komiksu. ,,Podobuje” nam się takie połączenie 🙂

Ok – teraz przejdźmy do sedna, czyli do zadania, jakie autorzy stawiają przed graczami. Do wyboru jest w sumie 7 postaci, związanych z nimi 7 plansz i 7 różnych fantów. By móc odblokować kolejnego bohatera, musimy najpierw zebrać określoną ilość punktów w zabawie polegającej na zbieraniu spadających z nieba fantów.

qefeqw

W przypadku kolesia w wannie spotykamy się z zapienionym mydłem i lodowymi bloczkami. Zasadą jest, że lód trafia zawsze do wiadra, natomiast mydło do kąpieli. Analogicznie jest z pingwinem (tylko tutaj występują rybki), z pieskiem (i serduszkami), oraz kilkoma innymi postaciami.

W zasadzie dość szybko można zdobyć wszystkich bohaterów, dzięki czemu nie mamy w zabawie zastoju. Najważniejsze jest jednak sprawne zdobywanie fantów – niezależnie od tła, czy spadających przedmiotów.

qefqe

Podsumowanie będzie krótkie: pobierajcie naszą ojczystą produkcję 🙂 Można się w niej nieźle napocić przestawiając bez przerwy kubełki i walcząc z oczopląsem spadających fantów. Polecam!

icon
Icetris - Mix of Free Match 3 Game & Classic Arcade Falling BlocksTENKAI PL S CGamesBezpłatneDownload

W tym wpisie zajmiemy się aplikacją polskiego twórcy Tenkai. Icetris to teoretycznie prosta gra zręcznościowa, ćwicząca refleks zawodnika. Po krótkiej chwili okazuje się, że pozory mylą i przed naszymi oczami ukazuje się naprawdę trudne zadanie! Są takie gry, które mimo swojego minimalistycznego wyglądu wywołują uśmiech na twarzy. W przypadku Icetris mamy do czynienia nie tylko …

Pomysł
Grywalność kibelkowa
Sterowanie

Super!

Podsumowanie: Fajna, prosta (tylko z pozoru) gierka polskiego studia. Zdecydowanie warta uwagi :)

Ocena Użytkowników: 5 ( 1 głosów)
80

One comment

  1. Dzięki za recenzję! 🙂 Zapraszamy do polubienia naszego fanpage’a – https://facebook.com/ictris oraz na stronę http://icetris.com/ – tam znajdują się linki do wszystkich sklepów.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*