Home » Android » Fashion Story – stwórz swój własny butik!

Fashion Story – stwórz swój własny butik!

Fashion StoryDrogie dziewczyny jeśli macie dość już przygodówek, czy jakichś strzelanek i chciałybyście zagrać w coś innego dla odmiany, to koniecznie powinniście zainteresować się grą Fashion Story. Jeśli lubicie ubierać różne postacie i chcecie by wiele osób was zobaczyło, to jest to gra dla was.

 

W grze Fashion Story znajdziecie przede wszystkim znajdziecie najnowsze modowe trendy w przeróżne wzory, które będziecie musiały umieścić w swoim sklepie. Waszym zadaniem będzie tutaj odblokowanie modnych ubrań oraz innych innowacyjnych akcesoriów, umieszczając je w swoim sklepie, musicie zaprezentować także swój styl oraz kreować go i zaprojektować układ i wystrój w waszym butiku, do tego możecie odwiedzać butiki swoich znajomych oraz podarować im prezent z waszego sklepu. Interfejs ekranu jest naprawdę prosty i łatwy w użyciu. Dodatkowo aplikacja gwarantuje nam aktualizacje o nowe ubrania, akcesoria oraz dekoracje, a to nic nie kosztuje. Jest to naprawdę dobra rozrywka jeśli macie trochę wolnego czasu, nudną lekcję czy wykład. Oczywiście aplikacja jest całkowicie darmowa, jednak są również takie elementy, które można sobie odblokować, poprzez wykupienie ich w naszym android markecie. Dlatego to pozostaje do waszej decyzji, czy wystarczy wam to co jest, czy chcecie czegoś więcej.

Grafika jest tutaj typowo rysunkowa, dzięki czemu naprawdę cieszy oko, jak na ten rodzaj gry idealnie pasuje. Muzyka jest spokojna i odprężająca, wprowadza w nastrój do dekorowania naszego sklepu, działa podobnie jak muzyka w na przykład The Sims.
Gra za darmo w Google Play

One comment

  1. A wiesz moze jak dodac przyjaciol ? Bo na rozpoczecie masz aby jedna przyjaciolke a do powiekszenia ziemi potrzebne jest wiecej i nwm jak je zdobyc

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*