Home » iOS » Bord – nowoczesna tablica szkolna na iOS-a

Bord – nowoczesna tablica szkolna na iOS-a

Zielona tablica to podobno najgorzej kojarzący się uczniom przedmiot wyposażenia szkolnego. Każdy z nas pewnie nieraz czuł zdenerwowanie, kiedy na nią patrzył, a co dopiero kiedy został do niej wezwany przez nauczyciela.

Według psychologów najlepiej spojrzeć strachowi w oczy, dlatego dla tych, którzy do dzisiaj nie radzą sobie najlepiej, widząc tablicę szkolną, mamy niezwykłą propozycję – aplikację „Bord” zamieniającą urządzenia z systemem iOS w wirtualną tablicę, na której możemy malować, co tylko nam się podoba, bez obawy o to, że zobaczy to nauczyciel.

„Bord” to przede wszystkim narzędzie dobrej zabawy, dające nam możliwość przypomnienia sobie starych czasów, kiedy to podczas nieobecności belfra w klasie rysowało się na tablicy wiele – nierzadko sprośnych – obrazków.

Mimo że tę aplikację można polecić przede wszystkim osobom, które od czasu do czasu pozwalają korzystać z ich urządzenia dzieciom, na pewno niejeden dorosły chwile zastanowi się nad jej ściągnięciem.

W programie mamy do wyboru sześć różnych kolorów kredy w trzech grubościach, co daje nam z pewnością duże możliwości rysowania. Co ciekawe, możemy na tablicy rysować nawet kilkoma palcami naraz, więc dowolność wykonania rysunku naprawdę jest dowolna.

Podczas użytkowania aplikacji „Bord” wielu osobom na pewno najbardziej spodoba się gąbka do ścierania, która – tak samo jak ta ze szkoły – zostawia na tablicy ślady, powodując, że musimy trochę się namęczyć zanim nasze dzieło całkowicie zniknie z pola widzenia.

Oczywiście autorzy programu nie zapomnieli o tych, co lubią chwalić się znajomym, dlatego w „Bordzie” istnieje też możliwość zapisania naszej pracy w pamięci urządzenia oraz wysłania go e-mailem bądź poprzez Facebook.

„Bord” jest aplikacją płatną. W AppStore trzeba za nią zapłacić $0,99, jednak – co bardzo ważne – można  używać jej zarówno na iPadzie, jak i iPhonie oraz iPodzie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*